If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Синхронизация датчик колянов и разпределителен вал
да но при мен и двата работят ама единия от двата подава грешна информация
Така са ти казали диагностиците,ама дали е така няма как да знаеме ние.Просто според мен си закарай колата на друго място да я закачат на компВ случая,ако е вярно това което казват диагностиците,има вероятност да е криво колелото на разпределителния вал
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Така са ти казали диагностиците,ама дали е така няма как да знаеме ние.Просто според мен си закарай колата на друго място да я закачат на компВ случая,ако е вярно това което казват диагностиците,има вероятност да е криво колелото на разпределителния вал
колега това е малко вероятно да се случи.. не плаши човека,
1. има вероятност да е испуснала шпонката на коленовиа вал и от там да дава грешка че няма синхронизациа между коленовиа и распределителниа вал.
А само да допална че ако датчика на коленовиа вал прекасва да работи то тогава колата ще гасне в движение.
При датчика на распределителниа вал не е така, колата ако запали и компютара отчете грешка колата няма да изгасне а ще си работи, само че има вариант при които ако откаже на пално датчика на распределителниа вал ще светне на таблото иконката за грешки (диузата) и тогава колата няма да пали.
в твояа случеи колега мисля че проблема ти е датчика на распределителниа вал, ще чакама да пишеш за да ни разясниш проблема.!!!
Kолега, верно отиди при други диагностици - търси доказан сервиз! Виж дали има друго мнение по въпроса. за мен си е датчик на разпределителя, който от време на време дава грешка за секунда, компа я записва, а след това датчика пак сработва, а от там - няма синхрон естествено. Бъди сигурен че ако колата е палена на бутане - много е вероятно някой датчик да се повреди.
Но всичко това което пишем тук са само догатки породени оп пътя на логиката. Правилна диагностика е решението.
колега това е малко вероятно да се случи.. не плаши човека,
1. има вероятност да е испуснала шпонката на коленовиа вал и от там да дава грешка че няма синхронизациа между коленовиа и распределителниа вал.
А само да допална че ако датчика на коленовиа вал прекасва да работи то тогава колата ще гасне в движение.
При датчика на распределителниа вал не е така, колата ако запали и компютара отчете грешка колата няма да изгасне а ще си работи, само че има вариант при които ако откаже на пално датчика на распределителниа вал ще светне на таблото иконката за грешки (диузата) и тогава колата няма да пали.
в твояа случеи колега мисля че проблема ти е датчика на распределителниа вал, ще чакама да пишеш за да ни разясниш проблема.!!!
Теб ще те направим предводител на хората дет хвърлят боб пред блока,и играят на тука има тука нема.Стига с тея гадаения,понякога без свястна диагностика не става
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Теб ще те направим предводител на хората дет хвърлят боб пред блока,и играят на тука има тука нема.Стига с тея гадаения,понякога без свястна диагностика не става
колега ако даваш некакви мнения давай, няма смисал да се опитваш да ме засягаш, че съм си правил колата пред блока. ако можеш да помагаш помагай, давай реални предположеня.
А само да допална че ако датчика на коленовиа вал прекасва да работи то тогава колата ще гасне в движение.
При датчика на распределителниа вал не е така, колата ако запали и компютара отчете грешка колата няма да изгасне а ще си работи, само че има вариант при които ако откаже на пално датчика на распределителниа вал ще светне на таблото иконката за грешки (диузата) и тогава колата няма да пали.
в твояа случеи колега мисля че проблема ти е датчика на распределителниа вал, ще чакама да пишеш за да ни разясниш проблема.!!!
Абсолютно вярно.При мен отвреме на време палеше от 3 или 4 път.Докато един ден не запали,дадох и ток от друг акумулатор и запали,ама на следващия ден не щя и не щя да бръмне дори.Смених датчик на колян. вал и запали от раз.
Да ама сега от време на време ми гасне в движение на около 2000об.а при около 120 предърпва,някои път при ускорение пак предърпва,а по рано не правеше така.Така,че ако е датчик на разпред.вал трябва да имаш моите симптоми.
относно дюзата на таблото светва само при преебан датчик на колянов вал.
светне ли заблави да я запалиш.
Изминати около 200км градско за 2 седмици!
Грешките ги няма,и се оказа ,че са били старите грешки от запушения горивен филтър,колата гаснеше(когато светне лапа дюза) поради недостиг на гориво.Тогава грешките бяха изчистени,но не смених горивния филтър,проблема си беше останал с колата като светне лампата.Смених всички филтри и проблема изчезна,но не изчистиха грешката(поне аз така смятам)!
Но може и да е от друго,през този период смених 2 турбини,които отидоха за скрап(и ме оставиха два пъти на пътя),като втората беше 2 употреба и сега съм уж с чисто ново от Реал-Турбо.
Comment